Pokud alespoň trochu víte, jak probíhá SEO optimalizace a co je její podstatou, tak si s tímto procesem dokážete spojit také PR články. Ano, skutečně je to tak, právě PR články jsou velmi důležitou součástí optimalizace, dá se dokonce říci, že se jedná o základní stavební kámen celého tohoto procesu. Jsou velmi důležité, a proto byste na ně neměli opomínat ani vy. Jestliže máte zájem o optimalizaci, tak je potřeba si objednat balíček PR článků, buď revolučních, nebo tematických.
Revoluční PR články
Články psané copywritery, kteří se zaměřují na originalitu a na zastoupení požadovaného klíčového slova v článku. Články splňují všechny požadavky ze strany Googlu i Seznamu, proto s nimi nebývá v praxi absolutně žádný problém. Do jednoho článku se vkládá pouze jeden zpětný odkaz a je publikovaný pouze na jeden web, to vše pro dosažení maximální efektivity.
Tematické PR články
Oproti revolučním PR článkům se liší zejména ve webech, na které jsou publikovány. Revoluční články se publikují na náhodné podpůrné weby, avšak tematické se publikují na tematické blogy, do různých magazínů a tak podobně. To zvyšuje jejich efektivitu a hlavně sílu do budoucna. Efekt je mnohem lepší, než u klasických revolučních článků, avšak cena je poměrně o dost vyšší. Prodiskutujte tedy vhodnou volbu článků s odborníky ze SEOlight s.r.o., kteří mají bohaté zkušenosti s tvorbou obou dvou typů.
Jak na to?
Máte zájem o objednání a následné napsání PR článků? V tom případě vás určitě zajímá, jak v takovém případě postupovat.
1. Pošlete objednávku a začněte se s odborníky domlouvat na všech potřebných detailech.
2. Copywriter se postará o napsání potřebného množství originálních PR článků, kdy do jednoho článku bude vložen jeden odkaz.
PR články budou publikovány na předem domluvené weby.